Zaufali mi:

Helping you be a better comany for your clients.

Specjalistka od trudnych pytań. Non-konformistka. Zawsze zaczynająca od koncepcji doświadczenia.

Produkty i usługi nie wystarczą.
Następną wartością ekonomiczną jest oferowanie doświadczeń.

Jaki jest sposób na to, żeby budować nową wartość dla klientów? Taką, za którą będą skłonni zapłacić? Doświadczenia są taką wartością, ale ich projektowanie wymaga odwagi. Zmiany sposobu myślenia biznesowego. Naruszenia starych zwyczajów. To nie jest łatwa droga, ale z pewnością opłacalna. Pozwala znaleźć nowy sposób działania na rynku, który ciągle jeszcze trzyma się starych tricków.

Warsztaty projektowania doświadczeń

Projektowania doświadczeń nie da się nauczyć w teorii. Jedynym skutecznym sposobem jest zaprojektowanie czegoś w praktyce. Zapraszam na praktyczne treningi i warsztaty projektowania doświadczeń, trwające od jednego dnia do trzech miesięcy.

Narzędzia wspierające proces projektowy

Na bazie wieloletniego doświadczenia wypracuję narzędzia, które na co dzień wykorzystuję w procesie projektowym. I którymi chciałabym się dzielić z Wami. Zapraszam na: www.seed-cards.pl po więcej szczegółów.

Prototypowanie doświadczeń

Wyobrażenie sobie czym może być doświadczenie niekoniecznie będzie pokrywać się z tym, jak wygląda ono w rzeczywistości. Sprawdź to, zanim zainwestujesz w nowy pomysł poważne pieniądze. Pomagam przy prototypowaniu doświadczeń i ocenie ich wartości biznesowej.

Wdrażanie innowacyjnego myślenia

Samo projektowanie doświadczeń nie wystarczy. Aby osiągnąć cel, należy podjąć działania z odpowiednimi ludźmi, w przychylnym środowisku i dobrze wyznaczyć kierunek zmiany. W procesie wdrażania innowacyjnego myślenia oferuję wsparcie strategiczne na poziomie zarządczym. Pomagam tworzyć struktury i programy wprowadzania innowacyjności w organizacjach. Jestem także power speakerem jużeli chodzi o temtykę innowacji oraz projektowania doświadczeń.

Zobacz również:

Referencje Case studies