Zaufali mi:
Strategia

Strategia Customer Experience dla Play.

Problem:
W związku ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów projektowanie doświadczenia klienta staje się niezbędnym elementem strategii dla wszystkich wiodących na rynku firm. Play jako lider branży telekomunikacyjnej postawił pytanie, czym powinno być unikalne dla nich Customer Experience.

 

Rozwiązanie:
Przez analizę trendów oraz strategii firm najbardziej znanych na świecie z tego, jak budują doświadczenia klienta oraz przy pomocy serii partycypacyjnych warsztatów strategicznych na wszystkich poziomach organizacji, powstała unikalna strategiia Customer Experience dla Play.

 

Zobacz referencje

Rozwiń
Strategia

Jak będzie wyglądać praca za 20 lat?

Problem:
Przed firmą Océ Technologies stanęło następujące wyzwanie: w jaki sposób przygotować swój biznes do zmieniającego się stylu pracy w XXI wieku?


Rozwiązanie:
Dzięki serii badań, prototypów i warsztatów stworzyliśmy wizję przyszłości biura 2025, gdzie każda osoba jest wspierana przez osobistego asystenta, a cała przestrzeń biurowa adaptuje się do grupy, która się w niej znajduje. Na tej bazie powstały pomysły takie jak mobilny interfejs do drukarek, czy aplikacja rozszerzonej rzeczywistości, pozwalająca rozpoznawać osoby znajdujące się w tym samym pomieszczeniu, na przykład na konferencjach.

 

Zobacz referencje

Rozwiń
Innowacja

Mój pierwszy telefon.

Problem:
Marzeniem każdego dziecka jest posiadanie telefonu. Telefonu takiego, jak ma tata. Czy telefonu dla dziecka wystarczy? Czy telefon po tacie jest odpowiedzią na marzenia siedmio i ośmiolatków? Takie pytanie zostało postawione przez Play.

Rozwiązanie:

Dzięki warsztatom marzeń oraz prototypowaniu usługi autorską metodą "shopping-market", wspólnie z Play stworzyliśmy ofertę Junior Box dla siedmio i ośmiolatków. Oferta ta funkcjonuje na rynku od roku 2014 i jest nieustannym sukcesem biznesowym.

 

Rozwiń
Innowacja

Lampa, która pomaga się relaksować.

Problem:
W ramach projektu ze szpitalem psychiatrycznym zostało mi postawione zadanie stworzenia rozwiązania wspierającego osoby z zaburzeniami psychicznymi w codziennej relaksacji.

Rozwiązanie:
Na bazie wywiadów, obserwacji i kolejnych prototypów powstała lampa relaksacyjna, która dynamiką swojego światła wspiera relaksacyjne ćwiczenia oddechowe.

 

Zobacz Referencje

Rozwiń
Rozwiązanie

Kolejność e-maili ma znaczenie.

Problem:
Google zwrócił się do mnie z następującym pytaniem: jak sprawić, żeby użytkownicy mieli poczucie, że e-maile pomagają im zorganizować dzień pracy.

Rozwiązanie:
Na bazie serii badań okazało się, że e-maile, oprócz tego, że muszą być ustawione chronologicznie, to jeszcze dzielą się na maile ważne, czekające na decyzję i całą resztę. Na tej podstawie powstała koncepcja Priority Box, wdrożona w roku 2010 i używana przez ponad 4 miliony ludzi na całym świecie.

 

Zobacz Referencje

Rozwiń
Rozwiązanie

Ekspozytor, który chce się dotykać.

Problem:
Paradyż zadał sobie pytanie: co sprawia, że ludzie oglądają ceramikę w sklepach? Jak sprawić, żeby ekspozytory dawały im najlepsze wrażenie o jakości kolekcji?


Rozwiązanie:
Badania pokazały, że klienci przychodzą do sklepu, żeby dotknąć kafli. Prototypy dały wyobrażenie, jak najskuteczniej zaprojektować ekspozytor, żeby pokazał unikatowe walory kolekcji. Wdrożenie w roku 2015 pokazało, że nie ilość się liczy, tylko jakość.

Rozwiń

Zobacz również:

Oferta Referencje